Bloggdesign 2

Följ min blogg med bloglovin
tävla...om denna..

Själv så måste jag säga att
I ROCK....
Klicka på bilden för att se hela designen. Nått du vill vara med och tävla om?

Och där avslutade jag tävlingen.
Undrar ni förresten HUR jag väljer ut en vinnare.
Givetvis skriver jag allas namn på en lapp var lägger i en skål och drar ett namn.

Denna gången drog jag....trumvirvel Lizelott
Grattis tjejen. Maila mig foto, text och inloggningsuppgifter så tar jag itu med det så fort det går

Text och bild byter jag ut mot ditt egna.

Hur du tävlar:
Lämna en kommentar -Jag tävlar om designen.

Bloglovin:
Du lägger till denna bloggen på bloglovin samt länk till bloggen.
och
Du lägger till
http://www.lightelegance.blogg.se/ i din länklista och på bloglovin.

Tävlingen avslutas:
Senast den 2 januari 2009
Designerna är gjorda till dig med blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0